Härligt väder i dag...

Solen skiner och det är härligt skönt i luften idag...tvättar och hänger ut på balkongen och det doftar ljuvligt just nu. Satte mig en stund på balkongen och lät solens strålar värma näsan och det blev riktigt varmt. Snart kanske man kan börja sola därute det skulle va skönt och få lite färg just nu är man riktigt vinterblek. Saknar att sola solarium som jag gjorde förr då var man härligt brun året runt men det var när jag bodde på ett annat ställe då hade jag solariumet precis utanför dörren så då var det enkelt att knalla ner och ta sig en stund där. Men nu vet jag inte vart jag ska sola ska kolla upp om det finns något på området där vi bor nu.

Väntar in dottern som ska komma hit efter skolan...laga lite mat och sen ha en skön eftermiddag och kväll.
Kycklingryta är beställt av dottern så det får det bli.


Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Länge sen jag solade solarium, kanske man skulle börja.

Önskar dig en fin fortsättning på dagen!

2012-03-22 @ 13:57:31
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0