Godmorgon Måndag

Måndag igen då och jag vaknade för snart en timma sedan men har inte klivit upp ur sängen än...Lat?..ja kanske lite men vill ta det lugnt och det gör jag.
Vet inte riktigt vad som kommer att hända än idag..dottern skulle höra av sig får se när hon dyker upp.

Ska väl strax kliva upp och äta lite frukost det börjar kurrelikurra i lilla maggen så den vill ha något.

Jag skriver mer sedan när jag vaknat till och kommit igång såå se U lääjter.

Just det va kul att det kommit in så många nya på sidan och vad glad jag blir för alla kommentarer..Tack så mkt och vill ni att jag ska kika in på eran sida så kommentera så gör jag det såklart.

Hoppas ni stannar kvar och läser=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0