Får nog ta tempen på mig nu....

Utan förvarning så fick jag ett mega ryck och började städa...frivilligt och med lust det händer inte allt för ofta...så har dammat och torkat av kaklet i köket gjort rent spisen och bänken och plockat i skåpen...Jag måste va sjuk :O.
Vattnade blommorna med och fixade med bladen...så nu är de nog glada igen=).

Satte mig nu här vid burken en stund igen och inväntar ett ryck till vem vet?.

Energin kom från ingenstans bara flög på mig...haha...

Ja hua..så det kan bli...men måste tvätta fönster med men det kör jag INTE igång med idag iaf.

Va ska man hitta på nu då...rastlös har varit inne hela dagen ju...

Får se vad kvällen erbjuder....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du har varit!

2012-03-31 @ 22:19:15
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Har skrivit ett inlägg om hur äckligt jag tycker det är med pinnsmala tjejer! Vad är din åsikt?

2012-04-01 @ 15:19:49
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Joo men precis! Skrev ett tal en gång i skolan om att jag tycker att skyltdockor ska ha mer kurvor :)

på ett sett är de synd om dom som haft/har anorexia osv.. men de ja mena var bara vad jag tycker om utseendet på smala personer. Ingen är ju mindre värd eller så. :)

2012-04-01 @ 15:38:05
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0