Regnet det bara öser ner..la la la la

som vanligt vid midsommar så måste det regna..man blir inte förvänad det har regnat mer eller mindre hela dagen.
Har en dålig hjärtdag idag..jag har funderat och kommit fram till att när de gjorde den misslyckade ablationen på mig så körde de ju mitt hjärta i ett mega högt tempo...det är ju inte då jag har problem utan vilopulsen...försökte förklara det för den nonchalanta läkaren men han lyssnade inte alls på det...jag har inga extraslag när jag har hög puls...och särskilt inte 540 slag det har man ju aldrig normalt eller hur?.
men som sagt han streddade på hela tiden 170, 350, 420, 540 det är ju inte då jag har problem utan 60-90 det är en stor skillnad. Men hur få någon att lyssna som vet bäst?. Han är så dryg och elak rent ut sagt det sa tjejen som låg inne samma dag som mig med. Hon tyckte precis som jag och på henne lyckades det ju inte heller.
 
Så vad göra?.
 
Hmm får ta mig en funderare på detta och se om man kan kontakta någon annan och förklara läget för så här vill jag ju inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Läkare som han borde byta jobb!

2012-06-24 @ 11:17:41
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0