Lugn dag idag...

känns skönt...mamma körde med sambon så han kunde lämna in våran t-bird och sedan kom de hem hit och käkade. Jag fixade maten medans de var borta. Sen var det dax för sambon att pysa till jobbet och jag åkte och solade. Så nu sitter man här och har det lugnt och skönt och så ska det få vara idag...inga måsten här inte det jag ska fixa kan jag göra imorgon..typ tvätta...

Hur tycker ni Rejta är ni som gör det tycker ni att det är bra eller dåligt?..själv är jag lite kluven för det är inte snyggt med alla dessa inlägg i bloggen men man tjänar ju en LITEN slant på det.
Berätta gärna vad ni tycker intressant att höra andras åsikter.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderl

Jag har inte kommit igång, eftersom jag inte får ha min yahooadress kvar. Jag vet inte hur jag ska göra!

Jag tjänar inget på att blogga!



KRAM!!

2012-06-05 @ 18:02:58
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0