Ja hej å hå

Idag hade jag tid på vårdcentralen 8.20 de var lite försenade men inte så farligt. Jag hade mamma med mig innan så körde vi dottern till skolan. Efter vårdcentralen så åkte vi och handlade..där löste jag ut en Almondy tårta som jag vunnit på nätet..gratis är gott. Men innan vi åkte hem och fikade hämtade vi dottern från skolan hon går bara korta dagar på Fredagar så hon sluta 10,20. Jag gick in på pressbyrån och köpte en tidning för dottern var med i den så den var jag ju tvungen att köpa och spara.

När vi kommer släpandes med alla kassar ser vi en som står och rotar i buskarna nedanför våran balkong och det var sambon...han hade dammat och skulle skaka av trasan och tappade sin ring...så jag gav mig in i buskarna och letade jag med och vi hittade den...pustade ut båda två.

In och fikade...gottgotteligottgott.

Nyss fixade jag dotterns hår så nu är hon blond och fin igen....snart ska vi baka lite till konserten imorgon så musikerna får lite fika.


Ha en skön dag/kväll!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Mums vad tårtan ser god ut! Tur att ni hittade ringen.

2012-06-01 @ 18:07:16
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0