Ja då har man

bokat in en tid för tatuering men det blir inte förrän efter sommaren...det ser jag fram emot har velat göra en svank tatuering i flera år..och idag klev vi in och frågade och bokade tid. I'm so happy:).

Den här jäkla fotbollen gör mig galen...jag är verkligen inte intresserad och det vrålar ur tvns högtalare..det är bara att gilla läget. Tog mig ett bad t om därinne härde jag tv så det blev inte heller särskilt avkopplande. Man kanske ska sätta i hörselproppar..det kan hjälpa.

Dagen har varit bra annars var och tog prover...lämnade av dottern vid tåget och hon har kommit fram välbehållen och hört av sig flera ggr. Känns bra..man måste ju ha koll...

Ne nu får man väl lyssna klart på vrålet ur tv och sedan blir det väl att krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Modig du är som ska göra en tatuering, jag har funderat på de, man kommit fram till att jag inte skulle klara av de, däremot så vill Anglelica göra tatueringar men hon får allt vänta drygt två år till, här där vi bor måste man vara 18 år o då spelar det ingen roll om man har målsmans tillstånd innan, utan det är minst 18 år som gäller här.
Är det samma hos er?

Svar: Ja har en tatuering sedan förut det känns men gör inte ont..Min dotter vill göra en med och här får de om de har föräldrarnas tillstånd.
Zwampe

2012-06-16 @ 15:02:07
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0