I dag slutar dottern skolan

så hon är på väg hit snart...sedan senare idag ska hon ge sig av på tågresa till Göteborg. Men först ska jag få umgås med henne lite..
Ska iväg och ta prover lite senare...så då får hon åka med så vi kan lämna av henne vid tåget efter.
Vet inte vad som ska hittas på ikväll men det blir nog inget särskilt blir nog en lugn hemmakväll för oss.
Mina nerver börjar spöka nu..snart är det dags för dagen med stort D...det känns både bra och pirrigt klart man är nervös det tror jag alla är inför operationer det går nog inte undvika.
Sover ganska oroligt och känner mig stressad.

Skriver nog mer senare....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är klart man är nervös inför operationer, det är ju sånt som aldrig egentligen känns roligt att behöva göra. Men det kommer kännas skönt när det är gjort och du får må bättre.
Är det på onsdag du ska bli opererad? blir du inlagd samma dag eller blir det dagen innan?
Kramar!

Svar: Ja nervös är man alltid..På Tisdag kl:7 på morgonen skall jag vara där..sedan blir jag nog kvar över natten.Kram!
Zwampe

2012-06-16 @ 14:57:29
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Lotta

Då ska jag tänka på dig då.
Kram!

2012-06-16 @ 17:26:57
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0