Hemma igen

och ingen hjälp...men nu har jag begärt att de ska skicka en remiss till ett annat sjukhus. För läkaren har dragit sin slutsats det går inte göra mer. Men det vet jag att det går så därför var sambon med mig idag hela dagen på sjukhuset så nu hoppas jag de skickar iväg remissen snabbt och där ska jag berätta om min behandling och hur nonchalanta både läkare och sköterskor kan vara. Jag blev ipumpad 3 sprutor med morfin så jag var helt groggy + att jag var vaken hela dygnet och är vaken än. Konstigt att jag inte däckat men jag var så taggad idag så det är nog därför jag är uppe än.
 
Sjukvården är verkligen under all kritik och vårat sjukhus är nog ett av de sämsta. Sedan att bara ha 1 läkare det är också dåligt för han bestämmer allt och alla lryper för honom...
 
Så nu får jag stå ut ett tag till.....

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Ja, en del läkare har verkligen makt. Stå på dig.

Svar: ja nu har jag tagit ett kliv framåt och nu får inget stoppa mig men man måste orka mycket som sjuk:(
Zwampe

2012-06-25 @ 17:59:03
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Lotta

Jag blir riktigt rädd när jag läser hur du blir behandlad, hoppas det går fort att få komma till ett annat sjukhus.
Önskar dig ett stort Lycka till!
Sköt om dig Kramar från mig!

Svar: ja det har varit en mardröm och aldrig trodde jag att man skulle bli så illa behandlad:(
Zwampe

2012-06-25 @ 18:05:46
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0