Heldag med dottern..

Dottern kom hit efter skolan idag hon slutade redan 11.20 så vi har haft en heldag alltid lika mysigt. Vi har ätit gott tjuvstartat på midsommarmat och det var inte fel alls...
Sen har vi bakat chokladbollar och jag målade hennes naglar.
Hur tror ni det gick jo jag sa åt henne at inte vifta med händerna och hmm det gjorde hon iaf så nu har hon en fin blåslinga i luggen.
Nu sitter vi här och lyssnar på lite musik och ska snart duka fram lite chokladbollar och lite att dricka och mysa.

Börjar bli pirrig inför operationen nästa tisdag är det dax så igår var jag och tog prover inför operationen och då känner man verkligen att det närmar sig..rädsla blandat med otrolig lättnad och jag hoppas verkligen att det kommer att lyckas.

Ha en skön kväll alla


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt ni har haft det tillsammans, det är roligt att göra saker med sina ungdomar.

Lycka till med operationen, skönt för dig att äntligen få den gjort.

Kramar!

2012-06-12 @ 20:49:06
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0