Efter 12 timmars sömn

är jag uppe igen...sov från 20 igår till 8 imorse...efter en vaken och hemsk natt innan. Mår väl sisådär idag men finns inte mycket att välja på utan det är bara att gilla läget som det är just nu. Hoppas att de skickar remissen snabbt och att det inte är för lång kö och väntetid på det andra sjukhuset.
Tycker att vårat eget sjukhus kunde vara bättre men nu så är det ju inte det...önskar att man kunnat prata med läkaren som utförde ablationen men det går inte det heller. Han bryr sig verkligen inte alls och har bestämt att nu är det så här och det går inte ändra på det.
Det som är mest intressant och som jag och sambon skrattade åt igår var när jag skulle skrivas ut då kom en läkare och hämtade oss och vi skulle gå till ett samtalsrum.
Där satte vi oss och läkaren sa att Romeo hade bestämt att det inte gick att göra något och att om jag ville kunde jag få en kurator att prata med. Då började faktiskt sambon att skratta och sa att hon går ju redan hos en kurator men hon tycker inte att det är någon ide att jag går där.
Ojdå då blev hon lite paff..blev tyst en stund. Romeo är ju den som bestämmer här på sjukhuset och den enda som kan utföra operationen så det går inte göra något åt hans utlåtande.
Det var då vi sa att vi vill ha en remiss till annat sjukhus för här står vi bara stilla och stampar.
Sedan det nonchalanta bemötande och den hemska natten då jag bad om hjälp men ingen kom den bär jag med mig och sitter nu och funderar på att anmäla sjukhuset för det vet jag att man kan göra. Man betalar för sin sjukhusvistelse och skall då få vård eller är det inte så?.
Bli i tryckt morfin spruta efter morfin spruta ska väl inte behövas och vad hjälpte det?. Inte ett jäkla skit mer än att man var lullig och go i hjärnan ingen annan effekt hade det.
 
Så nu traglar jag vidare med hur jag ska gåvidare med allting!

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderl

Har du inte ringt något Försäkringsbolag om Privat Sjukförsäkring? Leta reda på det snarast annars!

KRAM!!

Svar: Jag har ringt men man måste vara frisk för att teckna en försäkring och det är jag ju inte=(. Men har fått sjukhuset till att skicka en remiss till annat sjukhus får bara hoppas att det sker snart.Kram!
Zwampe

2012-06-26 @ 17:57:20
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: Lotta

Tycker du gör rätt som anmäler sjukhuset, Du är stark o gör det så jäkla bra att du orkar kämpa, skönt att veta att du har en sambo som stöttar o finns för dig.
Underbart att du kunnat sova ordentligt.
Sköt om dig! Kram!

Svar: ja man måste orka kämpa för så här ska det inte vara...ja utan honom hade jag nog legat i sängen och vägrat gå upp. Ja det var skönt att få sova ordentligt det behövdes. Kram!
Zwampe

2012-06-26 @ 18:13:01
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Håller tummarna! I morgon ska P ta EKG och gå till hjärtläkaren! Ska nog följa med!

KRAM!!

2012-06-26 @ 19:09:31
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0