Dagen idag

har varit väldigt mysig...mamma kom upp och vi tog en fika..sedan begav vi oss ner till Dollarstore och kikade mig ska man inte släppa lös i affärer det är farligt...men hur som helst några kassar kom vi hem med därifrån. Det var mamma jag och min dotter..dottern köpte muggar, strumpor och lite annat och jag köpte lite smått och gott.

Efter det så åkte jag och solade och mamma gick in och handlade lite åt mig medans jag låg i solariet...mat alltså det finns ju inte på Dollarstore.

Efter det släppte hon av mig och dottern och vi gick upp och satte oss och slappade en stund. Sedan blev det lite mat och nu sitter dottern på bussen på väg hem till pappan.

Själv så sitter jag ju här:).

NU tror jag att det börjar synas att jag solat jag hoppas det iaf själv blir man ju blind och tycker att man är lika blek som innan.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst syns det, du har en fin brun färg.

2012-06-13 @ 17:08:11
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0