Två härliga dagar

Igår åkte jag och sambon iväg till Hällekis och fiskade..grillen var med och härliga köttbitar..var nog där i 5 timmar och ja jag fick en Mört och sambon 2 Regnbågar men mig gör det inget med just själva fisken utan det är bara skönt att komma ut.
Somnade gott igår kväll...
 
Imorse var det uppstigning tidigt och iväg till Borås djurpark jag sambon och dottern...en riktigt härlig dag men fruktansvärt varmt. Vi plåtade givetvis lite djur...käkade kinamat på resturang och på vägen hem stannade vi till och tog varsin glass...Några Loppisar kikade vi in på med på vägen...
 
Nu sitter man här i soffan trött men en skön trötthet är det:)
 
En bild från Hällekis börjar vi med:
 
 
Sedan några från dagens besök på Borås djurpark:
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som underbara dagar och vilka fina bilder!

2012-07-25 @ 21:19:45
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0