Pratade med en läkare idag

När jag satt inne på pizzerian och väntade ringde läkarn så det var bara att lyssna på vad han hade att säga. Mitt blodvärde är lite dåligt men bättrat sig iaf det känns ju skönt. Sedan sa han att de hade fått brev från kss om att remiss skickats så vi får se om jag hör något därifrån snart. Han tyckte att jag skulle ringa själv och höra så att Kss verkligen skickat den...han sa att man kan inte alltid lita på läkarna där och NO SHIT det har jag inte märkt.
Så illa behandlad som jag blivit där...
Så jag ska ringa och höra om det i veckan se så att allt gått rätt till.
 
Måste säga att det händer inte mycket härhemma just nu när sambon inte kan röra sig...jag känner hur rastlös jag börjar bli...vi hade ju planerat och göra lite saker och nu får allt snällt vänta ett tag.
 
Datorn och tvn det är mina vänner just nu haha....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är berdövligt att man som patient ska se till att doktorerna sköter sitt jobb, ibland undrar man vad en del läkare gör för sin lön...
Tråkigt att sambon skulle bryta foten,när du blir lidande du också.

Svar: ja det är sjukt att man själv ska behöva kolla så att allt sköts som det ska...Ja det blir lite långtråkigt men vi får ta igen det när han är bra igen:)
Zwampe

2012-07-09 @ 19:21:12
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0