När man har för mycket tid att tänka

Jag har ju inte mått såbra ett tag nu och har ju därmed ökat i vikt och det gör att jag mår dåligt bara för det med. Så när man sitter så här och är sjuk (ont i halsen) och inte orkar göra så mycket så börjar tankarna på vikten att snurra och man kollar runt på olika sidor mm men vet inte vad man ska börja med och vad som verkligen fungerar.
Nu när det varit semester så har man ju gottat sig med både det ena och det andra och det gör ju heller inte saken bättre. För att jag själv ska må bra så behöver ja få bort de kilona som satt sig på min kropp det är 8 kg inte mycket tänker vissa men på en kort människa är det mycket.
 
Så ja jag sitter här och spanar runt bland alla metoder som finns och helt ärligt vet jag inte vilken som passar mig?.
Så så fort ja e kry igen så får jag testa något och se hur det fungerar.
 
Ja man ska inte tänka för mycket men att må bra i sig själv är väldigt viktigt...för att se sig själv i spegeln och inte vara nöjd det är riktigt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig! Slopa för många kolhydrater, som ris, pasta, potatis. Är mycket grönt som sallad, broccoli, paprika... gurka tomater, alla ovanjordgrönsaker.Ät kikärtor, frysta bär, och alla grönsaker som är grööna. Var sparsam med socker, glass, bakverk. Framförallt: MOTIONERA. Promenera 1 tim /dag.
Har själv gått ner på at lägga om kosten och promenera.Kan ej träna pga sjukdom./Maria

2012-08-01 @ 00:13:51
URL: http://www.jesuslever.eu/gospel/
Postat av: Maria

Hej vet ej om min förra kommentar kom fram. Sluta med socker och för många kolhydrater,ingen alkohol eller godis, ät mycket grönt och fisk o kyckling. Jag är själv sjuk och promenerar i saaakta mak. men gått ner i vikt ändå,krya på dig. /Hälsn Maria

2012-08-01 @ 00:29:31
URL: http://www.jesuslever.eu/gospel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0