Lite gott och blandat

Igår var vi ju i Lidköping och jag köpte en Muminmugg de kostar ju en del så man får köpe en lite då och då...Sedan var vi inne i en annan butik och där hitta sambon dessa muggar med hjärtan han kanske är lite kär i mig ändå?...när han väljer sådana här muggar haha...Love Love...nä skoja bara klart han är det men inte vanligt att killar vill ha röda muggar med hjärtan och love...så nu sprider vi kärlek här hemma.
 
Idag bad jag mamma följa med mig så jag kunde sola sedan handlade vi lite och sedan löste jag ut ett paket med min mydress och den får ni med se snart.
 
Nu kommer lite bilder på allt:
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina muggar och mysig dress. Dom kan karlarna också bara dom vill... ;)

Svar: Tack ja det finns nog lite mysigt inuti karlarna med haha..men det kommer inte fram så ofta=)
Zwampe

2012-07-17 @ 17:32:21
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0