ja i dag så öser regnet ner igen...

Igår ringde sambon när han hade mekat klart med bilen och frågade om jag ville följa med och tvätta Thunderbirden och självklart gjorde jag ju det. Så vi handtvättade hela bilen den är inte liten precis men nu så är den ren och fin.Vi tog ett litet strög givetvis så skönt att glida omkring en stund.
 
Idag öser regnet ner och man vill inte ut=(...så det får bli en innedag med lite småfix här hemma...damma och plocka ner torr tvätt...det är mörkt inne fast det är mitt på dagen..
Vart är solen egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här är solen... :) tredje dagen vi har den nu, så jag sitter på balkongen och njuter. Men det är inte den där riktigt varma värmen, men jag klagar inte... är så glad att jag slipper regnet.

Svar: här regnar det varje dag=( såå trist
Zwampe

2012-07-18 @ 14:19:34
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0