Idag har det varit riktigt varmt

men man ska inte klaga på värmen nu när den antligen kommit men kan det inte vara lagom lixom..måste det bli typ 30 grader?. Har bara varit ute en kort sväng idag nere på Dollarstore handlade inte så jätte mycket men man kommer alltid ut med något det är konstigt. Dottern var här en stund hon kom hem från killen så väntade på att pappan skulle plocka upp henne. Så nu har jag sorterat tvätt och diskat så nu ska jag sätta mig här och njuta av lugnet en stund. Imorgon får det bli lite städning här jag ser att det behövs det är lite stökigt och dammigt..men det finns kvar imorgon med så då tar jag det då.
 
Önskar alla en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0