Gårdagen och idag....

Igår var det lite rockabilly tema på torget här snygga bilar och ett band som spelade..så klart vi åkte dit och kikade i Thunderbirden...gled in på stan och parkerade. Jag och dottern hade klätt på oss fina klänningar och kvällen var mysig.
 
Idag åkte vi iväg till Falköping då sambon skulle in på en operation...men han kunde inte genomföra den det gjorde för ont han fick bara lite lugnande inget smärtstillande så nu ska han få en kallelse till operation med sövning istället det hade varit bättre de gjort det direkt.
Mamma var med så hon och jag tog en fika medans vi väntade på sambon..när han kom ut så åkte vi iväg till en Sibylla och käkade sedan tittade vi in på en loppis...och ja jag kom ut med saker vad annars?. Det går inte släppa in mig i affärer haha...
Sedan när vi kom hem till våran lilla stad så blev det en tur till Dollarstore och ja jag kom ut med 2 kassar jag skulle inte handla men ja jag kan inte låta bli.
Sedan åkte vi till Myrorna för sambon är ute efter 60 tals kläder han köpte en cool skjorta och ett par bycor och JAG jo jag köpte en topp haha...
Sedan hade sambon kikat in en skjorta på Carlings och jag gick in och köpte den åt honom så klart han ska ha den han ställer upp så mycket och finns där när jag mår dåligt så det är han allt värd.
 
Så ja det blev en hel del shoppat idag fast jag inte hade planerat att handla någonting men jag är farlig i affärer så är det bara.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina ni är! trist att det inte blev någon operation.

Svar: ja det gjorde för ont så nästa gång blir han sövd..det är det bästa:)
Zwampe

2012-07-20 @ 15:35:58
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melander

Jag kan inte smälta hur lika ni är!

KRAM!!

Svar: ja det syns nog att vi är mor och dotter haha=) Kram!
Zwampe

2012-07-20 @ 19:14:06
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0