Fick en kommentar idag

och du som kallar dig Sture du vet inget om hur jag mår och har ingen rätt att kalla mig parasit...du kommer här med en spydig kommentar...gömmer dig bakom en skärm och är kaxig.
Detta fick jag:
 
Eller så kan man slut att fejka sjukdom bara för att slippa jobba och bara sitta och snylta på alla andra som den parasit du är.
Information:
Namn: Sture
E-postadress: [email protected]
 
En sak ska du veta Sture att DU har inte en jävla susning om hur jag mår och hur jobbigt jag har det och du vet att det går att ta reda på vem du är?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy vad obehagligt att få såna där meddelanden, jag blir rädd.
Vad är det för en människa som håller på o säger så där, han/hon har ingen som helst rätt att göra dig illa.

Svar: nej jag blev väldigt ledsen faktiskt för personen har ingen aning om hur dåligt jag mår:(..det känns obehagligt svagt att gömma sig bakom en skärm och skriva om något som den personen inte har en aning om. Jag har kämpat och kämpat fortfarande och väntar på remiss från sjukhus. Så fortsätter det blir det en polisanmälan mot Sture om det nu är en han eller hon.
Zwampe

2012-07-24 @ 23:06:15
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melander

Han skulle ha den sjukdomen själv, så kanske han inte var så uppkäfftig!!

KRAM!!

Svar: precis det är lätt att va stöddig när man inget vet!
Zwampe

2012-07-25 @ 16:32:36
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: Jane Melander

Särskilt när man är helt frisk själv!

KRAM!!

2012-07-25 @ 20:15:00
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0