Spenderar byxorna var på idag=)

NU har jag och dottern varit ute och shoppat och ojoj pengarna bara rullade iväg men kul var det:).

Var först på Lagerhaus där dottern skulle köpa fotoalbum och det gjorde hon..och jag kunde inte låta bli att köpa en mugg till sambon. Det kommer bild på den sedan längre ner. I'm nuts about you står det på den.

Sen gick vi ner till Kapp Ahl och där köpte dottern tofflor med min plånbok då men det är ju en annan sak.

Sen åkte vi ner till rusta jag skulle bara köpa hårfärg men det blev en hel del annat där med..b la en pläd och jag hittade plåster med Mumintroll så det var jag ju tvungen att köpa.

Sen vidare ner till Clas Ohlson där köpte jag mikrofoner. Så 1000:- bara poffa iväg idag haha.

Mamma hade stickat ett par raggsockor till mig så fina..

Bilderna som kommer nu är kassa..behöver köpa mig en ny kamera men det får allt vänta:)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med shopping. Fina sockar ser ut som din mamma stickat i likadant garn som jag nyss stickat i.

2012-01-19 @ 18:26:52
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Ja ja gillade sockarna=)

2012-01-19 @ 18:54:13
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0