Snart såå

Bär det iväg ut och göra en massa ärenden...Dottern ska köpa fotoalbum. Jag ska köpa hårfärg mikrofoner en borste och mina VIN flaskor har kommit. Sambon är och hämtar dom nu så jag får inte se dom förräns i natt. Så bild kommer imorgon på mina nya flaskor till samlingen.

Sitter och kladdar på lite spackel i ansiktet och ska snart hoppa i lite kläder och kamma till peruken sen bär det iväg ut på stan.

Hoppas alla har en toppen dag...Jag uppdaterar nog lite senare igen kanske vad jag handlat om jag nu hittar det jag ska leta efter.

Kram Kram!

Kommentarer
Postat av: King of Nydala

Jag har ju mina Whiskeyflaskor i fönstret nu. Men ingen samlare längre. Ha det gott.

2012-01-19 @ 16:37:12
URL: http://thalgman.se/king

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0