Slapp Lördag!

Igår var vi ju på kalas hos en vän och det blev ganska sent...där åt vi smörgåstårta dansade och hade jätte skoj tog inga bilder hade ingen kamera med mig.

Så idag är det slappt här käkade Pizza ajabaja mig men vi var helt enkelt för lata för att laga mat. Men imorgon blir det andra tag igen då börjar det nyttiga igen vill ju inte förstöra viktnedgången nu när det börjat hända lite på vågen ju.

Jag hade spelat på v75 idag och jag fick 0 rätt hur ofta händer det?...Haha. Jag spelar med min bror och mamma och min bror skicka ett sms och skrev att han trodde han sett fel rad haha...Ja det skulle man ju kunnat tro för det var första gången med 0 rätt så några pengar blev det inte idag heller.

Nu är det bara att ta nya friska tag igen...att det skall vara så jäkla svårt helt sjukt. Men man ska väl inte vinna något det är väl inte meningen.

Nu ska vi bara njuta av kvällen här i lugn och ro..så önskar alla en härlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni får ha en bra kväll

2012-01-21 @ 21:04:59
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0