Sådär nu ska jag försöka komma igång lite mer med bloggandet

Har haft fullt upp fast jag egentligen inte gjort mycket alls..lite annat som tagit min tid men nu så ska det bloggas lite mer igen.

I dag har jag rastat hajen så den har fått göra golven fina...dottern hade glömt att stänga sitt fönster i sitt rum och rätt som det var så bara det panga till jag blev livrädd...det var fönstret som öppnades och allt som var där åkte till golvet. Så en massa blomjord och saker som var tvunget att plockas tillbaka. Så nu är det gjort. Tvättat lite har jag med hunnit med så nu är det lite dator tid en stund för mig.

Paket har vällt in här postarn tror nog vi är shopaholics som bor här haha:).

Men sambon hade bestllt lite saker från Ebay och allt kom på en och samma dag..så när jag öppnade dörren igår så läg det en hel hög med paket och avier på golvet.

Jag fick en mysdress och strumpor och en tröja...har tvvärr inte hunnit plåta allt tog ett kort på tröjan iaf så får ni ju se något.

Jag hoppas ni har det bra och att ni inte missar tävlingen om det fina armbandet jag lottar ut i ett inlägg längre ner på sidan. Än är det inte försent att haka på. Jag skrev att jag drar en vinnare på Fredagkväll men det kan bli så att jag får ta det på Lördag istället för vi ska nog ha lite folk här på Fredgskvllen men vem vet jag hinner kanske med att dra en vinnare ändå. Så lycka till nu allihopa som är med.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror ja de att du blev rädd... Snygg tröja!



jag vet inte om det bara är jag som har svårt att läsa dina inlägg på denna bloggen, spalten till vänster där det bla står: Senaste inlägg, länkar m.m. går in på själva bloggtexten så en liten bit på varje rad u skrivet är övertäckt med rosa från den vänstra spalten, tänkte jag skulle tala om så du vet. om det är någon inställningen eller vad det är.

2012-01-18 @ 17:44:32
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0