Så där ja=)

Uppe med tuppen idag..kl:7 ringde klockan väckte dottern käkade frukost med henne sen körde vi henne till skolan innan mitt besök på vårdcentralen vid 8. Där gick det supersnabbt idag kom in redan 5 i åtta och klar kvart över 8.

Sen åkte jag och sambon till Coop och handlade..så skönt att handla tidigt på morgonen inga att trängas med så nu har vi fyllt på matförrådet.

SÅ nu ska jag vila en stund är supertrött låg och kollade på film till 2....

Ses senare och jag ska dra en vinare till utlottningen i eftermiddag...för ikväll ska vi på kalas=).


Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Spännande att se vem som vinner.



Ha det så jätteroligt på kalaset!

2012-01-20 @ 10:58:26
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Fiia

Tänkte bara fråga hur man registrerar de på ADsettings :)?

2012-01-20 @ 11:25:58
URL: http://epicnorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du går in på vänstersidan och klickar på ADsettings sen fyller du i privatperson..va din blogg heter mm



Fråga om du inte förstår=)



Kram!

2012-01-20 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0