Mysig dag och kväll

Har ju haft dottern och hennes pojkvän här han kom hit idag så vi käkade middag ihop. Dom fick spagetthi och köttfärsås och jag åt kycklingssalad. Sen efter det så snackade vi lite och nu ikväll har vi både sjungit karaoke och singstar och ja jag sjunger väl hellre än bra. Men kul var det iaf...

Vi gjorde smoothie nu på kvällen jag en myttig variant utan socker och en till dom då med socker i. Hade jordgubbar blåbär och björnbär i min och så liiite mjölk då annars hade det blivit en gröt bara. I deras var det ju lite mer sött och gott.

Nu har jag krupit ner i sängen och ska väl sussa om en stund. Tänkte gå upp och äta frukost tillsammans med dottern och killen imorgon bitti. För sedan efter hennes skola åker dom hem till hennes pappa så då vill man ju passa på att njuta av tiden tillsammans innan hon försvinner för några dagar igen.

Jag hoppas alla har haft en mysig dag och en mysig kväll...Och nu säger jag Natti natt bloggen för idag ses imorgon igen.

Kram på Er alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0