Ja nu har vi fått snö då

Nu har snön kommit men för hur länge denna gången då?. Inatt när jag skulle sova så var det bråk i någon lägenhet här i huset det dunkade och skreks. Och när det väl tystnat ja då kom plogbilen haha så jag somnade nog runt 5-5.30 imorse. Så himla typiskt.

I dag är det hemma mys vi tar det bara lugnt känns riktigt skönt faktiskt. Denna helgen har gått supersnabbt ju. Redan Måndag imorgon igen.

Jag hoppas jag får mina karaoke skivor imorgon och dom andra mikrofonerna jag har beställt. För sen skall det ylas här :)

Ha en skön Söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt när man hör att det bråkas.

2012-01-22 @ 16:07:20
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

ja det är inte alls kul sen stod ambulansen här utanför i 2 timmar idag..vet inte o det var bara för att det bråkats eller om det var något annat.

2012-01-22 @ 16:26:23
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0