Godmorgon Godmorgon

Ja då har man nyss vaknat upp...tröttare än tröttast idag...gääääsp. Har tagit mig ett glas nutrilett det var min frukost idag men jag tycker inte det mättar särskilt mycket eller också är det fel på mig?.

I eftermiddag ska vi upp till sambons mamma och äta middag..skulle varit där igår men min virrpanna till gubbe hade glömt av det:). Hans mamma ringde och fråga om vi inte var på väg och han bara hmm typ va det idag?.
Så nu har jag fått reda på att vi skall dit idag att vi var dit bjudna igår hade han inte talat om för mig haha.

Så ja sa att han får gärna tala om saker för mig för jag har lite bättre minne än min prins. Eller också får han börja skriva ner allting och klistra upp lappar på kylskåpet.

Jaja så kan det va...I dag ska jag ta hand om tvätten jag tvättade igår den skall in på sina rätta platser och sen köra igång en ny omgång..Jösses vad intressant allt låter som jag skriver haha...värsta trista dagarna men va ska man göra då ljuga och skriva att man har gjort värre än roliga saker. Nä men vissa dagar är ju bara så här normala det är ju så man måste ju ta hand om sitt hem och allt som har med det att göra.

Ja så jag ska sätta lite fart här nu....men jag kikar in igen senare och kollar läget och kanske uppdaterar lite om vad som hänt mer under dagen...men så länge så ha de toppen!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är väl det som kallas vardag ;) Ja du dessa gubbar dom kan dom... hahaha...



Det är inget fel på dig, jag blir inte heller mätt på nutrilett, iså fall är det fel på oss båda två ;)

2012-01-26 @ 15:26:32
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Haha ja hans minne e som på en guldfisk=)

Nä nutrilett mättar absolut inget och nyss var vi hos sambons mamma och åt en brak middag så nu har man ångest:(

2012-01-26 @ 17:20:28
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Malin Wallin

Hej!



Har ändrat det nu, om du skickar dina inloggningsuppgifter i ett mail så kan jag lägga in den :)



Kram! :D

2012-01-26 @ 18:08:29
URL: http://www.mondoblog.se/malinwallin/
Postat av: zwampe

Har mailat dig nu=)

2012-01-26 @ 18:28:33
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0