Härlig dag

Ja jösses denna dagen har varit mysig och kvällen med för den delen..och banta det har jag fått lägga åt sidan idag..för vi gjorde hemma gjord pizza och nyss flötade vi med chips och cola...så nu har man lite ångest inte bra men måste erkänna att det var riktigt gott. Har ju bara knaprat sallad och nutrilett ett tag så detta var som himmelriket att få äta sååå mycket gott.

Men imorgon får det bli nyttigare igen...Ska till optikern imorgon så nu ska vi se om synen ändrats någonting..har ju iof fått tillbaka mina glasögon men behöver ändå göra en koll så imorgon vid 17 så sitter jag där och ska läsa bokstäver eller vad man nu gör=).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ibland måste man få unna sig lite extra gott för att sedan fortsätta att orka.

Lycka till hos optikern!

2012-02-17 @ 09:42:23
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Ja precis men samvetet kommer på en gång...men något gott måste man ju ha..Tack får se om jag behöver nya glasögon eller inte=)

2012-02-17 @ 15:41:17
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0