Fredag= Slappdag

I dag var det då Fredag igen veckan har rullat på riktigt snabbt. I dag har vi en slapp dag här har sjungit lite singstar en stund men sjunger väl inte så bra men det är riktigt kul att gnälla lite. Har tagit ett bad nyss så sitter nu här och slappar i badrock och en pläd över benen.

Gjorde varma mackor med makrill jag älskar verkligen makrill...så senare i kväll blir det ett glas nutrilett sen har jag ätit klart för idag.

Men imorgon ska jag njuta av god mat och lite godis har inte ätit godis på 2 veckor nu så nu ska jag gotta mig lite.
Ska göra en kycklinggryta imorgon till sambon och hans vänner när dom kommer hem från sin badhusdag på relaxen.

Jag själv ska städa lite imorgon och ta hand om lite tvätt det blir min dag men på kvällen kommer det bli trevligt här då blir det lite singstar och fest alltid mysigt.

Ha en skön Fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ska inte låta perfekt när man sjunger karioke då är det inte lika kul :)



Ha en rolig kväll!

2012-02-03 @ 18:35:31
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

Precis det är så kul att få yla loss ibland=) Ha en härlig helg!

2012-02-03 @ 18:38:51
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0