Tror alla kommer att bli glada

Nu är det välfyllt under granen och jag tänker inte köpa en enda sak till....nu ska det ägnas åt hemma mys och städ och nu är det inte långt kvar. Sambon längtar till inatt då kliver han av arbetet och är ledig i hela 3 veckor soom han har längtat.
Idag tog jag en sväng till Kvantum för de brukar ha potatislådor mm finska saker...jag har köpt leverlåda och morotslåda men den där jäkla potatislådan får jag inte tag på...sur jag blir.
Men det blir till att klara sig utan den...men jag tror inte det blir så hemskt ändå haha...har ju hur mycket mat som helst.
Sambons mamma och sambo kom förbi med julklappar innan de gav sig iväg på sin resa till Finland...
 
NU blir det en skön kväll och jag tänker inte göra mer idag är tröttsi sov illa inatt så är trött :(
 
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0