Tankar

Sitter här och det närmar sig ny dag...i huvudet snurrar en massa tankar om lite allt möjligt...Kanske är det för att jag imorgon skall iväg och få dosan till tum-ekg jag vill ju så gärna att det ska bli klart har ju kämpat med detta i 3 år snart och man känner det som att man står stilla och trampar vatten... För sjukhuset tar ju inte tag i saker utan tiden den går ju bara...
Häromdagen fick jag reda på att en bekant till sambons mamma hade kommit in och fått göra en sådan ablation som jag gjort och han lyckades få bort sin skit med hjärtat och det är ju det som jag också vill.
För det går inte beskriva hur man mår när man har detta som jag har med hoppande och rusningar som kommer lite då och då...det sätter sig fast i psyket och det tär på en man kan inte vara glad för man orkar helt enkelt inte...
Vissa dagar är det värre och då vet man knappt vart man skall ta vägen man vill bara få bort det och man vill bli som förut och inte känna den oron hela tiden.
Jag hade hellre haft ett knä som gjort ont eller an arm men när det gäller ett så viktigt organ i kroppen som hjärtat då är det mycket tuffare...
Nu har klockan slagit över till en ny dag och ja det är väl dax att krypa ner för imorgon ringer klockan vid 6 ska upp och äta frukost med dottern innan hon ska till skolan.
Får hoppas det slutar att snöa för just nu ser det väldigt jobbigt ut ute...de har inte plogat alls här utanför och det har kommit ganska mycket snö...När man kollar ut så ser det jättemysigt ut men det är säkert inte lika roligt när man kliver ut i detta...
 
Tar en bild på dosan jag pratar om imorgon så ni får se hur den ser ut och sedan berättar jag mer om hur den fungerar när jag vet..just nu vet jag bara att man skall lägga tummarna på och sedan skicka iväg...
Bättre förklaring kommer som sagt...
 
NU önskar jag alla en god natt och sussa så gott dröm söta drömmar...
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till idag. Vad skönt att du äntligen får hjälp.
Kram!

Svar: Tack! :)
Zwampe

2012-12-06 @ 08:46:40
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0