Julklappstips

Nu närmar sig tiden med att köpa Julklappar och detta kan vara en stressig och jobbig tid för många och även kostsam många köper för dyra klappar. Julen ska inte vara jobbig utan man ska njuta av den här tiden på året och därför skall jag nu dela med mig av lite julklappstips som inte behöver kosta skjortan. Vi börjar med en julklapp till t ex man/sambo eller pojkvän eller varför inte pappa..en slips eller en skjorta detta behöver inte blir speciellt kostsamt. Till mamma maka/sambo flickvän så kanske en parfym eller varför inte en tröja eller ett par gosiga innetofflor. Till barnen är det väl så att leksaker står högt på listan eller kanske pulka eller skidor något att ha roligt med i snön. Så det finns massa man kan köpa och man behöver inte stirra sig blind det bästa är att skriva en lista på vad man skall köpa då är det bara att gå in i affären och köpa det man skall ha och inte behöva trängas och stressa. Så mina tips är: Skjorta/slips eller parfym till pappa kille sambo make. Tröja tofflor parfym till mamma flickvän maka sambo. Leksaker till barnen eller kanske pulka skidor spel. Varför inte ge bort en lott eller något annat en chokladask eller julblomma. Ja detta är mina tips ha nu en mysig jul allesammans.
Eller ge bort en gåva så som att få prova på något t ex köra racingbil, vinprovning, chokladprovning eller en natt på ett hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0