Heppo

Skor skor jag älskar skor och här på Heppo finns det ett stort utbud av snygga skor till alla tillfällen.online skor Det är så lätt och smidigt att köpa sina skor online och både framt och retur är gratis så man kan prova sina skor hemma i lugn och ro och det känns ännu bättre. För vem har det inte hänt att man provat skor i stress i butik och sedan kommit hem och det har inte känts alls bra antingen har de varit förstora eller för små och klämt i tårna. Här på Heppo finns det finskor och vardagsskor och ja skor för alla väderlekar och tillställningar.
Jag skall visa några av mina favoriter här för er tänkte jag så häng med:
 
Först ett par högklackade skor som är riktigt snygga till klänning och passar vid festligatillfällen:
 
 
Sen dessa stövletter som man kan ha till jeans mm grymt snygga:
 
 
Sen ett par vanliga vardagsskor som jag gillar:
 
Det var ett litet smakutbud av det som finns på Heppo så det är verkligen värt att kika in här...Ha en mysig Jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0