Det känns och märks

att julen närmar sig..jag var iväg o hjälpte dottern lite i skolan i dag och sedan när vi lämnat av henne vid bussen åkte vi till vårat köpcentra och jisses vad folk är stressade. De är som tokiga så julhandeln slår väl alla rekord i år igen. Jag köpte det jag skulle och skyndade mig ut jag hatar stressade folk som är hysteriska.
Har ikväll stekt köttbullar för jag vill ha hemmgjorda på julbordet så det har jag roat mig med ikväll så nu är det gjort. Imorgon ska jag börja med städningen och sedan struntar jag i allt stress och gno då blir det julmys på högnivå här hemma. Sambon jobbar sin sista kväll imorgon och sedan är han julledig med ska bli så skönt att slappa runt här hemma och inte göra något vettigt.
 
Jag är klar med klappar och det är helt underbart skönt...jag behöver inte tänka på att köpa något mer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0