Den här dagen

började med att jag klev upp vid 6 och åt frukost med dottern..när hon gått till skolan så la jag mig en stund och försökte sova men det gick inte alls...sover väldigt illa om kvällarna och har gjort det ett tag varför det är så det vet jag inte men man har väl lite sådana perioder ibland.
Hursom helst vid 10.45 åkte vi iväg till sjukhuset där jag skulle hämta tum-Ekg hon visade mig hur man skulle göra och ja det är väl egentligen inte så svårt men man måste vara stilla med händerna så det inte blir skakigt det blev det första som jag fick testa därborta...får koncentrera mig ordentligt och hålla still ca 20 sekunder och ja inte lätt men det måste gå. Sedan får jag skicka det och de kommer att läsa av 2 ggr varje dag och är det något som är fel eller om jag inte lyckas göra rätt så skulle de höra av sig.
 
Var hemma en stund och sedan kom dottern hit och ja sedan åkte vi på möte i skolan och jag måste bara säga att fy faen vilken värdelös skola det är inget man säger till om blir gjort och ingen hjälp får hon fast hon ber om det jag har nu ringt 2 ggr och klagat men ingen ändring verkar ske så snart får man väl ta i med hårdhandskarna och se om de kanske fattar.
Hon blir ju sönderstressad när allt står stilla och hon inte kommer framåt i skolan...tacka sjuttan för det att migränen kommer som ett brev på posten för henne då.
 
Kvällen här hemma har varit väldigt lugn kom precis upp ur ett bad jag frös så innan så nu är jag varm och go igen.
Har suttit här och funderat och nu måste jag ta tag i vikten fy faen va man mår dåligt när man inte trivs. Sedan 2 år tillbaka så har jag gått upp ca 9 kg ja det är det de kallar sambokilon men nu skall de bort men det svåra är bara att komma igång och hur man skall gå till väga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0