Bubbleroom- Bikini

Kanske inte väder för Bikini just nu men månaderna går snabbt och snart kommer värmen och solen så tänker jag iaf och jag satt och kollade badkläder här nu för jag behöver en ny bikini denna sommaren så här tänker jag visa några av de jag hittat. Det är så enkelt och smidigt att beställa online tycker jag och prova den hemma i lugn och ro. Det fanns många som jag skulle kunna tänka mig och priserna varierar för mig är det viktiga att den sitter bra och att jag trivs med den sedan får priset bli det det blir.
 
Så här kommer de jag funderar på nu ska jag bara välja ut en och det kommer att bli svårt först har vi en svart som jag tycker är riktigt snygg och här kommer den:
 
 
Sen den här randiga som jag tyckte va ricktigt läcker...
 
 
 
Sen den tredje har vi här visst är de snygga allihopa det blir ett svårt val detta:)
 
 
Ja där hade ni ett urval av de jag tyckte om om ni vill kika mer så är det bara att klicka på länken så kommer ni in på Bubblerooms hemsida där det är mycket enkelt att beställa du behöver bara registrera dig så att du får ett konto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0