Varit iväg och handlat

Vaknade lite sent i dag men kom ändå iväg vid lite efter halv ett och handlade...fick med mig mamma så hon hjälpte mig lite med att få ner i kassar mm. Det var väl inte meningen att det skulle bli så mycket som det blev hade skrivit en lista men ja som det alltid blir när jag handlar så kom en del extra saker med. 4 tunga kassar blev det så nu har jag fyllt på i kyl och frys så vi klarar oss ett bra tag.
Tycker det är så trist att handla det är kul i affären men sen ska kassarna släpas upp för 3 trappor och det skall packas in den biten gillar jag inte.
 
Har fått lite paket som ligger och väntar på MAXi så får hämta ut dom imorgon...tror iaf att det ena paketet är mina Jeans som jag beställde det andra vet jag inte riktigt vad det är för har några stycken på gång så det blir en överraskning imorgon haha...
 
Jag måste dra ner på shoppandet men det är ju så kul...men plånboken tycker inte det samma som jag:(.
 
Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och dricka lite kolsyrat vatten och bara vara...det är varmt och kvavt idag vädret har lite svårt att bestämma sig...I går var det kyligt och idag är det varmt man vet inte riktigt vad man ska ha på sig antingen klär ma sig för tunnt och fryser eller för mycket kläder och svettas.
 
Ja nu har jag fått gnälla lite det känns skönt haha...
 
Ha en skön dag alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0