När man önskar

att man vore smal och rik och kunde leva som en normal människa. Jag skulle bli överlycklig om jag mådde bra och hade pengar så att jag kunde shoppa loss och leva mitt liv som jag ville.
 
Varje dag är en kamp ska man må bra idag eller inte...sedan dessa jä*vla kilon som hoppat på mig gör att jag mår ännu sämre. Man tycker att kläderna ser hemska ut när man tar på dom och ingenting sitter fint.
Men jag ska bli bra ja ska gå ner och ja ska bli den glada spralliga person jag var innan.
 
Älskar sommaren och älskar solen men tyvärr har det inte varit mycket av sol denna sommar ett litet plaskdopp har det blivit det är det enda.
 
Vad jag gjort denna sommar en liten tillbaka blick:
 
Ullared
 
Lidköping
 
 
 
Hällekis
 
 
Borås
 
 
 
Torsö
 
 
Bilutställning
 
 
Men än är inte sommaren slut kanske blir det något mer:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det tror jag att sommar kommer med fler fina/bra dagar, annars får vi hoppas på en fin höst... Och så håller jag fortfarande mina tummar att du snart ska få komma till ett annat sjukhus där du ska få en bra och snabb hjäp.
Kram!

Svar: ja lite fler soliga dagar vill man ju ha...ja jag hoppas jag med att jag snart kommer att få må bra:)Kram!
Zwampe

2012-08-05 @ 12:25:32
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0