Lugnt

kan man verkligen säga att det är...sambon jobbar kväll och jag är ensam hemma. Det blir väldigt låångsamt kan jag säga. Det är tur att datorn och tvn finns. Jag fick ett litet ryck förut och dammade och de kan man verkligen säga att det behövdes. Imorgon kommer hajen fram då ska golven bli fina...Kanske man tar sig en svängom med skurmoppen och ja det återstår att se:).
 
Imorgon blir kvällen inte ensam iaf för då kommer dotten hit och ska va här i helgen med sin kille...det blir mysigt det. Handlade lite gott förut idag så här ska mysas.
 
Natti!
 

Kommentarer
Postat av: william

gott med äpple:D

SV; Tackar så himla mycket:D Så glad:)
Och säg gärna vad du tycker om mina "In Gray" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-08-30 @ 13:41:25
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0