Gjort nada idag

Dottern har varit här över natten och vi klev upp och käkade frukost ihop...sedan blev det lite data och musik och jag hjälpte henne välja kläder..Sminkade henne och käkade och sedan var det dax för henne att åka till stationen för att ta tåget till göteborg. Så där är hon just nu.
 
Jag själv har inte fått mycket gjort alls men det bryr jag mig inte om...jag känner att jag har rätt att ta det lugnt och är beordrad och göra det. Inte ligga men sitta så det gör jag. Visst dagen har känts lång men så är det.
 
Hoppas jag blir pigg snart så man kan ge sig ut lite igen:)
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Du kan ju läsa min blogg, så får du se vad vi har gjort, inte så mycket, men litet!

KRAM!!

Svar: Har läst=) Kram!
Zwampe

2012-08-08 @ 18:23:20
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0