Bellbox

Letar du efter bra hårvårdsprodukter så är Bellbox stället för dig det finns mycket att välja bland och sidan är snyggt uppbyggd. Det finns produkter för alla hårtyper och styling produkter, och inpackningar mm.Du kan även köpa färg och verktyg för håret så som plattång, stylingtång och ja borstar och kammar.De har många olika märken att välja bland så kika runt och hitta det som du vill ha och ditt hår behöver. Många produkter har köp 2 och du får ett bättre pris och det ska man ju ta till vara på. Då har man ju så det räcker mycket längre och kan t ex ha en hemma och en med sig om man är ute och åker. Nu till vad jag själv har provat och som jag vet är riktigt bra tycker jag. Jag använder dessa produkter dagligen och de hjälper mitt hår att se friskt och fräscht ut. Frakt avgiften är på endast 19 kr och handlar du för över 500 kr så är det fraktfritt.
 
Dessa produkter är helt underbara:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0