Varit en mysig dag

Natten var dock inte så mysig då jag vaknade och hade världens magknip fick sitta vaken i över en timma innan det släppte lite...hela dagen har jag känt av magen men inte lika ont som på natten.

Vaknade vid 10 tiden och då ringde telefonen jag hade satt ut ett par skor på blocket och killen ville komma och kika..och han blev förälskad i skorna så annonsen hann inte ens vara inne 1 dygn. Skönt när det går så snabbt.

När jag vaknat till lite så gav vi oss iväg ut på en liten shopping tur..skulle köpa present till mamma och hittade en...vi var på Chilli och Encore och på Jysk. Sen hem och kollade på travet men det gick åt skogen som vanligt.

Sen käkade vi lite och nu sitter man här uppkrupen i soffan och har det mysigt.


Hoppas ni haft en härlig Lördag ni med?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det är bättre med magen idag. Roligt att du fick iväg skorna fort. Grattis!

2012-04-22 @ 10:23:31
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0