Tjolahopp

Hej hej idag var jag så rastlös så ville ut och kika runt lite så drog med mig min mamma på en liten shoppingrunda...jag var ute efter en gul duk men det var ta mig sjuttan inte det enklaste att hitta så det fick bli en ljusgrön men det funkar det med...köpte gula servetter och gula ljus och en gul ljuslyckta + lite annat smått och gott. Hade bara lust att spana runt lite så nu fick jag min shoppinglust stillad lite.
Bjöd upp mamma på kaffe och en god kaka och lite prat...och nu sitter man här igen och har inget att göra.

Kan ju inte shoppa hela tiden det funkar ju inte...det gillar inte ekonomin så nu får jag nog knipa ihop min plånbok ett tag det är ju långt kvar tills pengar kommer in igen.

Va har ni hittat på för kul idag då?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att göra fint med lite nytt ibland.

Jag har varit på utvecklingssamtal idag.

Kram!

2012-04-02 @ 18:44:56
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Jane Melanderl

Bara suttit vid datan, ej varit ute. Tänk om man hade pengar ändå!!



KRAM!!

2012-04-02 @ 19:18:37
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0