Snö Snö

hatar snöööö vill ha sol och värme det är väl inte vinter nu ju...hade t om snö på Påsk afton men snö fritt på Julafton det stämmer väl dåligt så Påskafton kändes som Julafton.

Blää på't sol sol sol vill jag ha nu...man vet ju inte vad man ska ta på sig när man ska ut..hade hängt undan vinterjackan och  plockat fram vårkläder men nu fick allt komma fram igen.

Idag händer det inte mycket alls här jag går och släpar fötterna efter mig haha...ingen fart alls. Men det kanske kommer vi får se snart kanske jag får full fart.

Sista lediga dagen för sambon då imorgon är det jobb igen för mig ser dagarna likadana ut eftersom jag är hemma så helg eller vardag spelar liksom inte någon större roll.
Förutom att man brukar piffa till helgerna med lite mer lyxigare mat mm.

Ne usch vilket gnälligt inlägg det blev men nu är det så bara och gilla läget.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Tur att snön kom i påsk när den inte kom i jul=)

Skojar bara. Jag vill också ha vår.

2012-04-09 @ 17:06:24
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: ELLEN TORGAN

kLART JAG VILL VARA MED PÅ DIN UTLOTTNING

2012-04-09 @ 18:03:35
Postat av: Lotta

Usch för snö, här tror jag det har snöat varje dag nu i påsk o i dag också, som tur är så försvinner det fort men tråkigt är de. Jag vill också ha vår... Nu!

2012-04-10 @ 11:17:46
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0