Lååång fredag

Vilket busväder det är idag snö och regn om vartannat och grått och trist...vill inte gå ut om jag inte måste.
Sitter hellre uppkrypen i soffan med min jumpsuit och bara slappar. Men skall fixa till en skinka snart ja ni hörde rätt ska stoppa in en skinka i ugnen det känns nästan som jul..men vi blev sugan på skinka så där får det bli så.

Imorgon blir det påskmiddag så gott det ska bli och så MÄTT man kommer bli efter...lite godis kommer det ju bli med fast egentligen är det ju ajabaja för mig men det är PÅSK så då lovade jag mig själv att lite skall jag få njuta av det jag med.

Ifall jag inte skriver mer innan imorgon så önskar jag er en härlig Påsk afton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0