Känns som denna dagen varit riktigt lång

Kan bero på att jag klev upp tidigt och har hunnit med ganska mycket. Mamma kom hit och hämtade upp mig vi hämtade upp dottern vid skolan sedan till Barnmedicin träffade en bra läkare så nu har hon fått en ny migrän tablett och ett intyg till skolan. Så slipper de tjata om det.

Sen hem och kockade iordning en fläskfilegryta med ugnsbakade grönsaker och klyftpotatis och nyss diskade jag.

Så nu är jag värd en paus tycker jag så har slängt upp fötterna på bordet och slappar...

Köpte mig en handväska på Ebay nyss behöver verkligen en så så fick det bli:).


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas det ska bli bra för flickan nu med den nya medicinen.

Snygg väska!

2012-04-19 @ 19:31:22
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Monika

Jättesnygg väska, helt i min smak :)

Ha en skön helg

Kram

2012-04-20 @ 13:05:04
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0