Jösses vad dagen och kvällen sprang på

Började dagen med att hämta upp dottern från skolan vid 10 tiden..sen hem och fixa lite ..käkade lte mat och diskade och sedan var det dags för sambon att åka och jobba och dottern åkte med honom till bussen för hon skulle hem till sin pappa.

Jag fick samtal om att en ville köpa ett hundhalsband som jag har ute på blocket så fick väga och kolla frakt och snacka om att killen var snabb han har redan hunnit betala in..så imorgon måste jag skicka iväg paketet.

Sen pratade jag med mamma en stund och vips så var det kväll...fick inget vettigt gjort alls idag men så kan det vara.

Nu sitter jag här med en kpåå te och slappar precis som jag inte gjort det innan men jag kör vidare på det en stund till. Det finns ju en dag imorgon oxå då kan jag städa lite.

Ne ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra med snabba kunder, det är alltid uppskattat

2012-04-24 @ 21:26:02
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Lolita<3

Awesome blogg ! :D

2012-04-24 @ 23:26:37
URL: http://justlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0