Jaha då har man

tvättat lite diskat och smågrejjat vad ska man hitta på nu då tro?. Kvällen blir lång när man är ensam:(.
Tyst är det och jag kommer inte på något mer vettigt att göra just nu. Iof finns det massor jag kan göra men ja har ingen lust med det just nu.

Så då sitter man här och glor in i skärmen och försöker hitta något intressant..haha..

Ja en kopp te får det väl bli och krypa upp i soffan och glutta runt lite på nätet men shoppa får jag inte göra det har jag gjort tillräckligt redan.

Men titta kan man ju alltid göra nu får man knipa ihop plånboken ett tag framöver för fick en kallelse till tandläkaren och dit är det inte gratis att gå.

Ja men då får jag väl gå och fixa mitt te nudå så ha det gött vetja...Tjillivippen på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du har varit. Jag ska städa och fixa lite här hemma i morgon.

2012-04-11 @ 21:00:59
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0