Ja hua

Så nedrans ont i magen idag men det är väl för att det man har varje månad ska komma..men blää vad jobbigt det är. Men har ändå fått lite saker gjorda..maskinen tvättar för fullt och jag har bytt i sängarna och lite annat småfix så nu slänger jag mig i soffan och tycker synd om mig själv en stund.

Efter skolan idag kommer dottern hit en stund alltid lika mysigt...sen ska hon iväg på kalas senare i eftermiddag.

Jag kikar väl in här igen och ser om jag kanske har något roligare att blogga om men just nu orkar jag inte tänka:(.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Huu vad jobbigt, Angelica har också problem varje månad, lider med er.

2012-04-23 @ 18:08:57
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0